fbpx

από | Φεβ 17, 2023 | Τεχνικά Θέματα

Τρόποι αύξησης πωλήσεων στο αρτοποιείο σας

Τα τελευταία χρόνια, η αρτοποιία αλλάζει. Η βιομηχανία στο σύνολό της απομακρύνεται από τα μαζικά προϊόντα και τείνει και πάλι προς τα πιο παραδοσιακά προϊόντα, υψηλής ποιότητας. Για μικρές επιχειρήσεις αρτοποιίας, αυτό είναι κάτι πολλά υποσχόμενο. Η μετάβαση από προϊόντα μαζικής παραγωγής σε χειροποίητα προϊόντα παρέχει ένα πλαίσιο στο οποίο οι αρτοποιοί μπορούν να αναπτυχθούν στρατηγικά, εκμεταλλευόμενοι τις τάσεις της βιομηχανίας και τις ανάγκες των καταναλωτών. Πως μπορείτε να αυξήσετε τα έσοδα του αρτοποιείου σας;

Προσφέρετε πληροφορίες για τα προϊόντα

Καθώς οι καταναλωτές γίνονται ολοένα και περισσότερο συνειδητοί σχετικά με θέματα υγείας, είναι μια έξυπνη κίνηση να εξετάσετε την παροχή πληροφοριών διατροφής για τα ψωμιά, τα αρτοσκευάσματα και τα γλυκά. Επιπλέον, πολλοί καταναλωτές βεβαιώνουν ότι θα ήθελαν να δουν περισσότερη σήμανση σχετικά με τη διατροφή σε μέρη όπου τρώνε μακριά από το σπίτι.

Διαθέστε πιο υγιεινές επιλογές

Με παρόμοιο τρόπο, οι καταναλωτές ενδιαφέρονται όλο και περισσότερο για τη διαθεσιμότητα περισσότερο υγιεινών επιλογών. Πολλοί προτιμούν πιο υγιεινές επιλογές όταν ετοιμάζουν κάτι στο σπίτι, γεγονός που οδηγεί τους ειδικούς στη βιομηχανία να πιστεύουν ότι οι καταναλωτές ίσως ενδιαφέρονται για υγιεινότερες επιλογές και από το τοπικό τους αρτοποιείο. Να γνωρίζετε, ωστόσο, ότι «υγιεινές επιλογές» δε σημαίνει μόνο χαμηλή θερμιδική αξία. Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε μια μεγάλη ποικιλία επιλογών, με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, υψηλά επίπεδα πρωτεϊνών, με φυσικά συστατικά κ.λπ., ανάλογα με τις προτιμήσεις της αγοράς-στόχου σας.

Διαθέστε διαφορετικά μεγέθη μερίδων

Όπως συμβαίνει και στα εστιατόρια, η προσφορά μικρότερων ή μη τυποποιημένων μεγεθών μερίδων είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να φέρετε νέους πελάτες και να κερδίσετε περισσότερα χρήματα από τους υπάρχοντες πελάτες σας. Η τάση στα σνακ αυξάνεται και τα αρτοποιεία αναμένεται να διαδραματίσουν έναν τεράστιο ρόλο.

Προσφέρετε αρτοποιήματα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες

Τα αρτοποιεία που προσφέρουν αρτοσκευάσματα υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες – ή ακόμη και εκείνα που εξειδικεύονται αποκλειστικά σε αυτά – έχουν γίνει εξαιρετικά δημοφιλή. Αν το αρτοποιείο σας δεν ειδικεύεται σε προϊόντα υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες, μην ανησυχείτε. Μπορείτε εύκολα να προσφέρετε λίγες υψηλότερες πρωτεϊνικές επιλογές όπως κέικ, μάφινς, μπισκότα κ.α, υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες.

Επικεντρωθείτε στα τοπικά υλικά

Τα τοπικά συστατικά είναι πολύ σημαντικά για τους καταναλωτές. Στην πραγματικότητα, τα τοπικά προϊόντα αποκτούν όλο και μεγαλύτερη αξία σε σχέση με τα βιολογικά προϊόντα ή τα «φυσικά» προϊόντα.

Μην εξαιρείτε τα επιδόρπια

Παρέχοντας πληροφορίες για τη διατροφή, προσφέροντας υγιεινές επιλογές και επιδόρπια με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες δε σημαίνει ότι οι καταναλωτές απομακρύνονται από τις πιο κλασσικές επιλογές. Μεγάλο ποσοστό των καταναλωτών βεβαιώνουν ότι ενδιαφέρονται περισσότερο για το πώς είναι στη γεύση ένα επιδόρπιο παρά για το διατροφικό του περιεχόμενο.
Μη νομίζετε ότι η έμφαση στην υγιεινή διατροφή σημαίνει ότι οι καταναλωτές δεν ενδιαφέρονται για πλούσια επιδόρπια. Τούτου λεχθέντος, επικεντρωθείτε στο να τα κάνετε να «αξίζουν τον κόπο», φροντίζοντας τα συστατικά σας να είναι υψηλής ποιότητας και τα επιδόρπιά σας να έχουν μοναδική γεύση.

Αφήστε τη νοσταλγία να καθοδηγήσει τις προσφορές σας

Τα αρτοποιεία επαναδημιουργούν τα αγαπημένα παιδικά επιδόρπια και τα αρτοσκευάσματα. Προσφέροντας κλασικά αρτοποιήματα της παιδικής ηλικίας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσετε τόσο τους καθιερωμένους όσο και τους νέους πελάτες σας, όλων των ηλικιών.

Προσφέρετε προϊόντα χωρίς αλλεργιογόνα

Ενώ οι πωλήσεις προϊόντων χωρίς γλουτένη μπορεί να έχουν επιβραδυνθεί, έρευνες δείχνουν ότι τα αρτοποιήματα χωρίς αλλεργιογόνα είναι ακόμη σε ζήτηση. Γενικά, οι πωλήσεις προϊόντων χωρίς αλλεργιογόνα έχουν αυξηθεί σταθερά και συνεχίζουν να αυξάνονται. Επιπλέον, οι τροφικές αλλεργίες είναι επίσης σε άνοδο, πράγμα που σημαίνει ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι θα ψάξουν για προϊόντα χωρίς αλλεργιογόνα. Ενώ οι μεγάλες πόλεις είναι συχνά γεμάτες με επιλογές χωρίς αλλεργιογόνα, η δική σας κοινότητα μπορεί να μην έχει τόσο πολλές διαθέσιμες, πράγμα που αφήνει περιθώρια για την ανάπτυξη του αρτοποιείου σας.

Ξεκινήστε αξιολογώντας αυτό που λείπει από την τοπική κοινότητα. Ελέγξτε τον ανταγωνισμό σας και δείτε ποιες τρύπες μπορείτε να γεμίσετε ή μιλήστε με τους πελάτες σας και ανακαλύψτε ποιες αλλεργίες αντιμετωπίζουν οι ίδιοι ή τα μέλη της οικογένειάς τους.

Δώστε προσοχή στη συσκευασία

Η συσκευασία είναι ένας πολύ καλός τρόπος να ξεχωρίσετε τα προϊόντα σας από το πλήθος. Όχι μόνο η μοναδική συσκευασία θα κάνει τα προϊόντα σας αξέχαστα, αλλά η συσκευασία έχει βρεθεί ότι είναι μια από τις πιο σημαντικές πτυχές, όταν πρόκειται για την απόφαση ενός πελάτη να αγοράσει ένα προϊόν.
Η όμορφη συσκευασία προσθέτει κάτι το αυθεντικό που οι καταναλωτές αγαπούν, καθώς θέτει τα χειροποίητα τοπικά προϊόντα εκτός από τις μαζικές παραδόσεις γενικής χρήσης.

Η παραδοσιακή συσκευασία είναι μια επέκταση της επωνυμίας του αρτοποιείου σας και αξίζει πολλή προσοχή.

Image by freepik.com

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:

Fresh Bakery Team

Συντακτική Ομάδα

    ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:

    Γραφτειτε στο newsletter μας:

    Εγγραφείτε στο Newsletter μας

    Αποκτήστε δωρεάν την ηλεκτρονική έκδοση του περιοδικού Αρτοποιός ΒΑΖ - Fresh Pastry
    Ταυτόχρονα θα λαμβάνετε newsletter για να ενημερώνεστε σχετικά με όλες τις εξελίξεις στην αρτοποιία - ζαχαροπλαστική.